Roborock S8 Pro Ultra – Probleme cu Spălarea Mopului și Alimentarea cu Apă

0
0

Buna ziua, am un roborock s8 pro ultra care nu mai poate spala mopul si nu mai reuseste nici sa se alimenteze cu apa din statie. Multumesc

  • You must to post comments
0
0

Bună!

Se pare că treci printr-o situație frustrantă cu Roborock S8 Pro Ultra. Iată câțiva pași care te-ar putea ajuta să readuci funcțiile de spălare a mopului și alimentarea cu apă la normal.

Verifică Rezervorul de Apă și Stația de Încărcare

  • Asigură-te că este instalat corect: Verifică dacă atât rezervorul de apă curată, cât și cel de apă murdară sunt instalate corect. Acestea ar trebui să se fixeze cu un click. Dacă sunt slăbite, robotul poate să nu reușească să extragă apă corect.
  • Inspectează pentru blocaje: Scoate filtrul de apă și verifică dacă există blocaje în compartiment. Uneori, resturile se pot bloca și pot împiedica fluxul corect al apei. Curățarea filtrului și a compartimentului acestuia poate rezolva adesea problema.
  • Verifică garniturile și furtunurile: Uită-te la garniturile de cauciuc ale ambelor rezervoare pentru a te asigura că sunt intacte. De asemenea, verifică dacă flotorul din rezervorul de apă curată se mișcă liber.

Curăță Mopul și Stația de Încărcare

  • Spală mopul de mai multe ori: Așa cum au sugerat unii utilizatori, spălarea mopului de mai multe ori poate ajuta la inițierea fluxului de apă. Acest lucru ar putea rezolva o eventuală blocare sau o buclă de aer în sistem.
  • Inspectează stația de încărcare: Dacă te simți confortabil, poți verifica interiorul stației de încărcare. Unii utilizatori au avut succes demontând-o pentru a verifica blocaje sau conexiuni slăbite. Fii însă precaut când faci acest lucru!

Resetează și Reconfigurează

  • Resetare la setările din fabrică: Dacă niciunul dintre acești pași nu funcționează, ia în considerare o resetare la setările din fabrică a robotului. Acest lucru poate elimina unele erori software care ar putea cauza probleme la încărcare sau alimentarea cu apă.
  • Recrează harta: După resetare, poate fi necesar să recreezi harta, dar merită încercat dacă ajută la restabilirea funcționalității.

Dacă ai încercat toate aceste soluții și tot nu funcționează, ar putea fi timpul să contactezi serviciul de asistență Roborock sau să iei în considerare un înlocuitor, dacă robotul este încă în garanție. Mult succes și sper să îți recuperezi robotul la curățenie cât mai curând!

  • You must to post comments
Showing 1 result
Your Answer
Post as a guest by filling out the fields below or if you already have an account.
Name*
E-mail*