Am un aspirator Rowenta Smart Force Extreme RR7126WH, merge inainte apoi face un salt inapoi, iar merge inainte iar un salt inapoi si apoi apoi se oprește și apare eroarea E-08. Conform tabelului de coduri inseamna roata frontala blocata; totusi ea se invirte usor. Ce e de făcut?
- Cristian Gheorghiu asked 5 luni ago
- last edited 5 luni ago
- You must login to post comments
Dacă aspiratorul dvs. Rowenta Smart Force Extreme RR7126WH prezintă comportamentul de a merge înainte, a sări înapoi, apoi repetă acest model și afișează codul de eroare E-08, aceasta indică probabil o problemă cu roata din față. Iată câțiva pași pe care îi puteți lua pentru a rezolva această problemă:
- Verificați dacă există blocaje în roata din față
- Opriți aspiratorul și întoarceți-l cu atenție pentru a avea acces la roata din față.
- Inspectați roata pentru a găsi resturi, păr sau alte obiecte care ar putea cauza blocarea sau mișcarea ei neregulată.
- Folosiți o foarfecă sau o pensetă pentru a îndepărta cu atenție orice obstrucție găsită.
Curățați și lubrifiați roata din față
- Scoateți roata din față trăgând-o ușor din locașul său.
- Curățați roata și axul acesteia cu o cârpă moale pentru a îndepărta orice acumulare de murdărie sau praf.
- Aplicați o cantitate mică de lubrifiant, cum ar fi WD-40 sau un lubrifiant pe bază de silicon, pe axul roții și reinstalați-o.
Resetarea aspiratorului
- Opriți aspiratorul și deconectați-l de la sursa de alimentare.
- Așteptați 30 de secunde, apoi conectați-l la loc și porniți-l.
- Dacă codul de eroare persistă, încercați să resetați aspiratorul ținând apăsat butonul „Clean” timp de 10 secunde.
Verificați dacă există actualizări de soft
- Vizitați site-ul web Rowenta și verificați dacă există actualizări de soft disponibile pentru modelul dvs. de aspirator.
- Dacă este disponibilă o actualizare, urmați instrucțiunile furnizate de Rowenta pentru a actualiza firmware-ul, ceea ce poate rezolva problema.
Dacă niciunul dintre pașii de mai sus nu rezolvă problema, este recomandat să contactați serviciul de asistență pentru clienți al Rowenta pentru asistență suplimentară. Aceștia vă pot oferi pași suplimentari de depanare sau pot organiza o reparație, dacă este necesar.
- Tudor answered 5 luni ago
- last edited 5 luni ago
- You must login to post comments