Probleme ce pot aparea in functionarea unui aspirator robot si cum le rezolvam

Tudor

Asa cum era de asteptat, folosirea unui aspirator robot nu merge chiar ceas si de multe ori pot sa apara mici probleme in utilizarea acestuia, insa nimic ce nu poate fi rezolvat. Cel mai bun aspirator robot suficient de smart si modern, astfel incat sa indeplineasca functii din cele mai avansate, cum ar fi spalarea podelelor sau functia mop, functia de programare zilnica sau de aspirare a parului de animale. Aceste dispozitive reprezinta o investitie cat se poate de eficienta, de lunga durata, care implica mai putina munca in curatarea podelelor, mai putin efort fizic din partea utilizatorilor si mai mult timp liber.

Aspiratoarele robot pot curata o intreaga locuinta sau un nivel al locuintei intr-un singur ciclu de curatare, iar daca apare problema descarcarii bateriilor in timpul utilizarii, acest lucru se va remedia imediat pentru ca aspiratorul se va intoarce imediat ce va depista un nivel mic al bateriei la statia de incarcare.

aspirator robot probeleme

Preferintele de curatare cu ajutorul unui aspirator robot

Un aspirator robot are de regula mai multe setari care permit particularizarea modalitatilor de curatare a casei, setari disponibile prin  intermediul aplicatiei online. De aceea, utilizatorii pot alege functia de intensificare a puterii de aspirare pe covoare, pentru a asigura o aspirare mai profunda, iar pe suprafete mai tari, aspiratorul isi va diminua puterea de aspirare pentru a reduce consumul bateriei si pentru a se bucura in acelasi timp de o performanta excelenta.

Utilizatorii isi mai pot seta preferintele de curatare cu ajutorul unui robot in ceea ce priveste numarul de treceri in timpul curatarii. De cele mai multe ori, aspiratoarele robot vor indeparta murdaria si reziduurile dintr-o singura trecere peste fiecare zona a locuintei. Exista si posibilitatea setarii functiei pentru trecere de doua ori, ideala pentru locuintele in care exista animalute de companie sau este necesara o curatare mai profunda.

Pe de alta parte, preferintele de curatare ce pot fi setate cu ajutorul unui aspirator robot includ si preferinta de curatare a marginilor. Concret, dupa ce dispozitivul finalizeaza procesul de curatare a zonelor deschise de pe podea, va folosi functia de curatare a marginilor pentru a asigura o curatare foarte eficienta de-a lungul peretilor si in jurul picioarelor mobilierului.

Preferintele de curatare cu ajutorul unui aspirator robot

Cum se comporta aspiratorul robot cand este descarcat sau cand cosul de colectare este plin?

Se intampla de multe ori ca utilizatorii fara experienta sa considere ca descarcarea aspiratorului robot care nu se poate intorce la statia de andocare din cauza obstacolelor de pe traseu, sau comportamentul pe care il afiseaza cand cosul de colectare este plin, sunt probleme ce necesita interventie specializata. Acest lucru este cat se poate de eficient. Practic, cand nu poate sa se intoarca la statia de incarcare din cauza unui obstacol, acesta se comporta in mod necorespunzator.

De asemenea, cand cosul de colectare al aspiratorului este plin, acesta se comporta ca atare si fie finalizeaza procesul pana acopera intreaga suprafata, insa nu in mod corespunzator, din cauza lipsei spatiului de stocare a mizeriei, fie intrerupe imediat procesul de curatare si se intoarce la punctul de inceput. Cand cosul de colectare este golit, utilizatorii pot fi siguri ca aspiratorul isi va relua procesul.

De aceea, este important ca utilizatorii sa verifice cosul colector si sa curete filtrul in mod periodic, dar si sa indeparteze obiectele aflate pe podea inainte ca robotul de aspirare sa isi inceapa operatiunea. Pentru ca robotul sa functioneze la capacitate maxima fara probleme, este necesar ca o data la 2-3 luni sa se schimbe filtrul, o data la 2 saptamani sa se curete senzorii cos de colectare plin, saptamanal sa se curete filtrul, la fiecare 3 luni sa se schimbe extractoarele in cazul utilizatorilor care au animale de companie in casa, iar cosul de colectare sa fie golit cel putin saptamanal, daca robotul de aspirare este folosit zilnic.

Cum se comporta aspiratorul robot cand este descarcat sau cand cosul de colectare este plin

Mesaje de eroare, depanare, reinitializare – tot ce trebuie sa stie utilizatorii

Robotul de aspirare va semnala ca este ceva gresit in folosire printr-un semnal sonor de eroare urmat de un mesaj. De asemenea, de cele mai multe ori, cand apar probleme in functionarea unui aspirator robot, indicatorul de depanare clipeste. Manualul de utilizare al dispozitivului contine de regula toate informatiile necesare despre fiecare problema ce poate sa apara in timp si posibile rezolvari.

Daca aspiratorul este blocat sau daca rotile ii sunt agatate, pot sa apara mesaje de eroare care obliga utilizatorii,daca sunt acasa, sa se asigure ca elimina toate obstacolele din fata acestuia si ca vor curata inclusiv rotile de par sau de scame. Daca extractorul este blocat, atunci este necesar ca utilizatorii, indata ce ajung acasa, sa scoata si sa curete toate extractoarele si capacele si sa opreasca dispozitivul din aplicatia instalata pe telefon.

Daca ventilatorul aspiratorului este blocat sau filtrele nu sunt curatate sau inlocuite la timp, dispozitivul va da eroare si va fi nevoie ca utilizatorii sa scoata si sa goleasca cosul de colectare al robotului, sa curete filtrele si sa scuture ferm cosul de colectare pentru a elimina reziduurile ramase in interior.

Pe de alta parte, cand robotul de aspirare da o eroare interna, este necesar sa se contacteze departamentul de relatii cu clientii sau utilizatorii sa mearga intr-un service specializat, mai ales daca produsul se afla in garante. Totodata, utilizatorii pot incerca sa apese pe CLEAN sau pe butonul indicat in manualul de utilizare pentru a porni un nou ciclu.

Nu in ultimul rand, cand robotul de aspirare nu poate finaliza procesul de curatare pentru ca traseul este blocat, utilizatorii trebuie sa se asigure ca incaperea este suficient de luminata pentru a putea naviga aspiratorul, ca sunt ridicate obstacolele si obiectele de pe podea, iar in ultima instanta pot incerca stergerea senzorului de traseu conform indicatiilor din manualul de utilizare.

Fara doar si poate, problemele ce pot sa apara in functionarea unui aspirator robot isi gasesc de regula imediat rezolvarea in manualul de utilizare, sau chiar in solutiile propuse de producatori pe internet.

52 de comentarii la „Probleme ce pot aparea in functionarea unui aspirator robot si cum le rezolvam”

  1. Aparatul meu Rowenta s60 nu se mai conectează la telefon se încarcă 93%și nu reușesc să-l mai conectez ce pot face.multumesc pentru răspuns

    Răspunde
    • Vă mulțumim că ne-ați contactat în legătură cu Rowenta s60, ne pare rău să aflăm că nu se conectează corect. Puteți să ne oferiți mai multe informații în legătură cu această problemă? Cum ar fi cu ce tip de telefon încercați să vă conectați sau dacă problema persistă chiar și după ce ați repornit dispozitivul? Ne-ar plăcea să vă ajutăm să rezolvăm această problemă împreună cu dvs. și să găsim o soluție.

      Răspunde
  2. Bună ziua. Am un aspirator rowenta seria 20. Problema este că deși nu are vreo programare făcută pornește singur prin casa, nu în fiecare zi ci cam la câteva zile distanță. Cum pot face sa nu mai pornească. După fiecare folosire îl pun la încărcat.

    Răspunde
    • Încercați o resetare astfel:
      Deconectați robotul de la baza acestuia. Opriți-l ținând apăsat butonul de pornire timp de 3 secunde. Odată ce robotul a fost oprit, țineți apăsat butonul de pornire timp de 20 de secunde.

      Răspunde
  3. Am achizitionat un robot Rowenta, am facut proba programandul și după o ora l am oprit. A doua zi am plecat la serviciu și a pornit din nou singur, fără sa doresc acest lucru.Dupa 9 minute de funcționare am primit un mesaj ca robotul a întâmpinat un obstacol.Cand am ajuns acasa după 4 ore l am gasit în locul in care se blocase și l am pus la încărcat din nou.Cum sa fac sa îmi dispară harta cu eroarea ?
    CUM POT SA anulez programul de aspirare?

    Răspunde
    • Se pare că aveți aceeași problemă ca doamna de mai sus. Încercați și dvs să resetați robotul folosind pașii de mai sus.

      Lăsați-ne un comentariu sa ne spuneți cum a decurs.

      Mulțumesc!

      Răspunde
    • Dacă robotul Xiaomi Robot Vacuum-Mop nu se încarcă, iată câțiva pași pe care îi puteți încerca:

      – Verificați docul de încărcare: Asigurați-vă că stația de încărcare este conectată și pornită. Verificați dacă există vreo obstrucție pe docul de încărcare sau pe contactele de încărcare ale robotului aspirator.

      – Verificați sursa de alimentare: Asigurați-vă că sursa de alimentare funcționează corect. Încercați să folosiți o altă priză sau un alt încărcător pentru a vedea dacă se rezolvă problema.

      – Verificați contactele de încărcare: Verificați contactele de încărcare de pe robotul aspirator pentru a vedea dacă există murdărie care obstrucționează procesul de încărcare. Dacă există, curățați contactele de încărcare cu o cârpă uscată.

      – Reporniți aspiratorul robot: Reporniți aspiratorul robot apăsând și ținând apăsat butonul de alimentare timp de aproximativ 3 secunde. Încercați apoi să îl așezați din nou pe docul de încărcare.

      – Contactați serviciul de asistență pentru clienți Xiaomi: Dacă niciunul dintre pașii de mai sus nu funcționează, ar putea fi necesar să contactați serviciul de asistență pentru clienți Xiaomi pentru asistență suplimentară sau pentru a vă informa cu privire la o eventuală cerere de garanție.

      Este o idee bună să consultați manualul de utilizare pentru sfaturi specifice de depanare legate de problemele de încărcare.

      Răspunde
    • Dacă peria laterală a aspiratorului tău robot se blochează, urmează acești pași:

      1. Verifică dacă există obiecte străine prinse în peria laterală. Poți face asta prin a scoate peria și a o examina îndeaproape.
      2. Dacă există obiecte străine prinse în peria laterală,îndepărtează-le.
      3. Reinstalează peria laterală și apas-o ferm pentru a te asigura că este bine fixată în poziție.

      Dacă acești pași nu funcționează și peria continuă să se blocheze, ar putea fi necesar să o înlocuiești cu una nouă. Curăță regulat aspiratorul robot pentru a evita acumularea excesivă de murdărie și praf.

      Răspunde
  4. Bună ziua! Am un aspirator Rowenta seria 95,de ceva timp nu mai spala.. Apare eroare în aplicație despre faptul ca nu este suficienta apa în recipient, insa apa am pus ca de fiecare data. E necesara un service? Mulțumesc

    Răspunde
    • Bună ziua! Îmi pare rău ca aveți probleme cu aspiratorul robot. Pentru a scăpa de această problemă încercați următoarele posibile soluții:
      1. Verificați dacă modulul mop este instalat corect.
      2. Verificați dacă ieșirea de la rezervorul de apă este blocată.

      Răspunde
  5. Buna ziua,
    am achizitionat un aspirator Rowenta X-Plorer Serie 50 RR7387WH in anul 2021.
    Cand sta la incarcat ,dupa o perioada scurta de timp pleaca din docul de incarcare.

    Multumesc!

    Răspunde
    • În general, atunci când un aspirator părăsește baza de încărcare în timpul încărcării, problema poate fi una dintre următoarele:

      1. Baza de încărcare nu este stabila sau nu este amplasată într-un loc sigur. Ea trebuie să fie pe o suprafață plană și stabilă și fără obstacole care să împiedice aspiratorul.

      2. Conexiunea dintre aspirator și baza de încărcare este slabă sau instabilă. Trebuie ca aspiratorul să fie poziționat corect în baza de încărcare și contactele de încărcare să fie curate.

      3. Probleme cu componentele electronice ale aspiratorului. Dacă niciuna dintre soluțiile de mai sus nu funcționează, ar putea fi o problemă cu componentele electronice ale aspiratorului. În acest caz, vă recomand să contactați serviciul de asistență tehnică Rowenta pentru a obține asistență suplimentară.

      Răspunde
  6. Buna ziua,

    Am un aspirator Rowenta care nu se mai incarca, se pare ca nu recunoasta baza. I-am curatat punctele de contact insa fara succes. O recomandare in acest sens?!
    Multumesc frumos!

    Răspunde
    • Dacă ați curățat punctele de contact și încă nu puteți încărca aspiratorul, ar putea fi o problemă cu încărcătorul sau cu bateria aspiratorului.

      Vedeți dacă baza este conectată la o priză funcțională și că nu există nicio problemă cu cablul. Încercați să utilizați baza cu un alt aspirator compatibil (dacă se poate) pentru a vedea dacă este funcțional.

      Dacă baza pare să fie funcțională, următorul pas ar fi să verificați bateria aspiratorului. Bateria trebuie să fie bine fixată în aspirator și încercați să o încărcați pentru cel puțin 4-6 ore. Dacă aspiratorul încă nu se încarcă, atunci poate fi necesar să înlocuiți bateria.

      Dacă nu aveți experiență în a lucra cu dispozitive electrice, vă recomand să luați în considerare consultarea unui specialist în reparații pentru a vă ajuta să rezolvați problema.

      Răspunde
  7. Bună ziua,
    Am achiziționat ieri un Mi Robot vacuum-mop2 și nu funcționează programarea
    Apare scris că trebuie sincronizat fusul orar al telefonului cu fusul orar al aspiratorului să funcționeze
    Cum credeți că pot rezolva acest lucru

    Răspunde
    • Dacă programarea robotului aspirator Mi Robot Vacuum-Mop 2 nu funcționează corect, iată câteva soluții pe care le puteți încerca pentru a remedia problema:
      1. Verificați conexiunea Wi-Fi: Robotul aspirator trebuie conectat corespunzător la rețeaua Wi-Fi de acasă. Dacă conexiunea este instabilă sau slabă, acest lucru poate afecta capacitatea de programare a robotului.
      2. Actualizați aplicația: Utilizați cea mai recentă versiune a aplicației Mi Home sau Xiaomi Home. Actualizările aduc îmbunătățiri și remedieri de bug-uri, care pot rezolva problemele de programare.
      3. Verificați setările programării: În aplicația Mi Home sau Xiaomi Home, verificați dacă programarea este configurată corect. Asigurați-vă că ora, data și zilele săptămânii sunt setate corespunzător pentru programarea dorită.
      4. Resetarea robotului aspirator: Dacă problema persistă, încercați să resetați robotul aspirator la setările sale din fabrică. Consultați manualul de utilizare pentru instrucțiuni specifice privind resetarea modelului dvs. de robot aspirator.
      5. Reporniți routerul: Uneori, o conexiune instabilă poate fi cauzată de un router care are nevoie de o repornire. Opriți routerul, așteptați 30 de secunde, apoi porniți-l din nou. Reîncercați să programați robotul după ce conexiunea Wi-Fi este restabilită.
      6. Contactați serviciul de asistență: Dacă nicio soluție de mai sus nu rezolvă problema, contactați serviciul de asistență pentru produsele Xiaomi și cereți ajutor. Aceștia vă pot oferi asistență suplimentară sau vă pot îndruma către un centru de service autorizat, dacă este necesar.

      Răspunde
  8. Bună ziua am un robot xiaomi in timp ce aspira a zis ceva s-a aprins butonul de pornire în rosu și s-a oprit am curățat de praf ca era plin și am pus înapoi și nu se mai deplasează zice ca pornește se învârt periile dar nu se deplasează. Nu știu ce sa fac cu el.

    Răspunde
    • Bună ziua! Problema pe care o întâmpinați cu robotul de aspirare Xiaomi ar putea fi cauzată de mai mulți factori.

      Posibile cauze și soluții:

      1. Senzori blocați: Verificați dacă senzorii robotului de aspirare nu sunt blocați de praf sau mizerie. Curățați cu grijă senzorii cu o perie moale sau o cârpă umedă și încercați să reporniți robotul.

      2. Roți blocate: Verificați dacă roțile robotului de aspirare nu sunt blocate de la murdărie. Curățați cu atenție roțile și asigurați-vă că se pot roti liber.

      3. Probleme de software: O eroare de software ar putea fi cauza problemei. Încercați să resetați robotul de aspirare la setările din fabrică și să actualizați aplicația dacă este disponibilă o actualizare.

      O zi bună!

      Răspunde
  9. Bună ziua! Am un irobot roomba e5158, întrebarea mea este: ledul de pe baza de încărcare trebuie să stea aprins ,continuu, până la completa incarcare a bateriei, sau trebuie să se stingă după un scurt timp de la inițiere încărcării? Cum îmi dau seama că bateria este complet încărcată?
    Mulțumesc!
    O zi bună!

    Răspunde
    • Baza de încărcare Roomba are un inel luminos care indică starea bateriei. O lumină intermitentă indică faptul că Roomba se încarcă, iar o lumină verde continuă indică faptul că bateria este complet încărcată.

      Răspunde
  10. Bună ziua
    Am un roborock s5 max și de ceva vreme nu mai spala. Am dat apa la max și aspira fără spălare. Ma gândesc ca vasul de apă are probleme și nu elimina apă. Cum procedez? Nu vad nici o opțiune de a goli în totalitate apa pt.a curata vasul.

    Răspunde
    • Buna ziua,
      Poți încerca următoarele soluții:

      1. Udă laveta de șters înainte de a o monta, instaleaz-o și pornește robotul timp de 10 minute cu laveta umedă pentru a vedea dacă podeaua este curățată.
      2. Schimbă laveta de șters cu una nouă.
      3. Verifică dacă nu există detergent în apă, deoarece acesta ar putea bloca gaura de intrare a aerului.
      4. Suflă aer prin gaura de intrare a aerului și vezi dacă apar bule în apă. Vezi imaginea atașată.
      5. Trage apă din gaura de ieșire a apei și vezi dacă iese apă. Vezi imaginea atașată.
      6. Dezactivează modul covor și încearcă din nou.

      recipient apa roborock s5 max

      Răspunde
  11. Salutare.Ma poate ajuta și pe mine cineva…..am un robot Xiaomi vaccum mop și la un moment dat in timp ce își făcea treabă prin casa s.a oprit brusc și a dat eroarea următoare” obstacole sensor error” am incercat sa ii șterg toți senzori pe care i am văzut dar tot degeaba….sta la 1% baterie și nu se mai incaraca deloc.Butonul de oprit /pornit sta aprins iar celălalt cu căsuța este portocaliu și clipaie

    Răspunde
  12. buna ziua am achizitionat un robot amxea e50 a functionat foarte bine pina nu demult de cind imi da un mesaj cu „laser head is block your staff please check” sau asa ceva l am curat l am verificat nu reuseste sa porneasca
    Ce i de facut cu el ? eventual daca puteti sa mi sugerati un service

    Răspunde
    • Iată care sunt pașii mai detaliați pentru a rezolva această problemă:

      1. Curățați capul laserului: Utilizați o cârpă moale și curată pentru a curăța ușor capul laserului. Dacă este necesar, puteți umezi ușor cârpa cu apă, dar aveți grijă să nu folosiți prea multă, deoarece acest lucru ar putea provoca daune. Evitați să folosiți substanțe chimice dure sau materiale abrazive, deoarece acestea pot deteriora laserul.

      2. Inspectați mecanismul: Apăsați ușor capul laserului și verificați dacă acesta se mișcă liber. Dacă pare să fie blocat sau nu se mișcă ușor, este posibil să existe o problemă cu mecanismul. În acest caz, ar putea fi necesar să contactați producătorul sau un service de reparații profesional.

      3. Încărcați dispozitivul: Dacă dispozitivul nu este încărcat corespunzător, este posibil ca acesta să nu funcționeze corect. Asigurați-vă că încărcați complet dispozitivul înainte de a încerca să îl utilizați din nou.

      4. Efectuați o resetare a dispozitivului: Dacă problema persistă, poate fi util să efectuați o resetare a sistemului sau să restaurați setările din fabrică (consultați manualul dispozitivului pentru a afla cum să efectuați acest lucru). Acest lucru poate rezolva uneori problemele legate de software care ar putea cauza problema.

      Nu uitați, consultați întotdeauna manualul de utilizare pentru instrucțiuni mai specifice privind întreținerea și remedierea problemelor. Dacă problema persistă după acești pași, ar putea fi o problemă hardware mai gravă și ar trebui să luați în considerare contactarea serviciului pentru clienți al producătorului sau a unui specialist pentru asistență suplimentară.
      amxea e50

      Răspunde
  13. Am un aspirator Rowenta Smart Force Extreme RR7126WH, pornește câteva secunde și apoi se oprește și apare eroarea E-01. Am curățat peria, cutia, l-am încărcat și la fel apare eroarea. Ce e de făcut?

    Răspunde
  14. Buna ziua,
    am un aspirator Roomba de la IRobot. Nu se mai invarte peria laterala, desi am curatat-o si reinstalat-o. Ma puteti ajuta cu un sfat?

    Răspunde
    • Dacă peria laterală a aspiratorului robot Roomba nu se învârte, acest lucru se poate datora câtorva motive, cum ar fi murdăria sau resturile blocate în perie, o perie uzată sau un motor defect. Iată câțiva pași pe care îi puteți face pentru a rezolva problema:

      Verificați dacă există reziduuri: Îndepărtați peria laterală și căutați păr sau alte resturi care ar putea să o împiedice să se învârtă. Asigurați-vă că verificați zona în care peria se atașează la robot pentru orice obstrucție.

      Inspectați peria laterală: Este posibil ca peria laterală să fie uzată și să fie necesară înlocuirea ei. Dacă periile sunt îndoite sau uzate sau dacă peria este deteriorată, este posibil ca aceasta să nu se rotească corect.

      Verificați motorul: Dacă peria este curată și în stare bună, dar tot nu se învârte, este posibil ca problema să fie la motor. În acest caz, ar trebui să contactați serviciul de asistență pentru clienți iRobot pentru asistență suplimentară.

      Resetați Roomba: Dacă pașii de mai sus nu v-au ajutat, ați putea încerca să resetați Roomba. Vă rugăm să consultați manualul de utilizare pentru instrucțiuni specifice despre cum să faceți acest lucru pentru modelul dumneavoastră.

      Nu uitați, atunci când lucrați cu orice aparat, asigurați-vă că acesta este oprit și scos din priză înainte de a începe depanarea. Acest lucru va preveni orice deteriorare sau rănire accidentală.

      Răspunde
  15. Buna ziua,

    Am un Robot de aspirare Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner care pornește câteva secunde și apoi se inchide deși in aplicatie arata ca funcționează. La un moment dat, după un timp, in aplicatie mi-a indicat sa curat “obstacle sensor”. Am incercat sa șterg toți senzorii cu o cârpa și sa ii dau o resetare din fabrica și face la fel. Ce as putea sa ii mai fac?

    Mulțumesc

    Răspunde
  16. Buna ziua,
    Am un robot Rowenta RR7975WH si face un zgomot infernal cand curata (ma stiu toti vecinii).
    Nu imi dau seama care este componenta care trebuie curata pentru a nu mai face zgomot.

    Multumesc,

    Răspunde
    • Buna ziua,
      Puteți încerca următoarele soluții:
      1. Procesul de Curățare: Desprinde colectorul de praf și efectuează o curățare minuțioasă a orificiului de aspirație, verificând în același timp alinierea corectă a filtrelor.

      2. Testul Scuturării: Menținând aspiratorul într-o poziție verticală, cu partea de aspirație orientată în jos, încearcă să elimini eventualele obiecte străine scuturându-l ușor.

      3. Montare Conștiincioasă: Asigură-te că colectorul de praf este remontat în mod corespunzător.

      4. Îngrijirea Părților Mobile: Acordă atenție curățării periilor și roților aparatului.

      5. Investigație Fără Componente: Extrage protecția periei și peria în sine, operând aparatul fără ele pentru a identifica dacă sursa zgomotului provine de aici.

      Mulțumesc!

      Răspunde
  17. Buna ziua,
    Am un robot Rowenta explorer serie40 si ma confrunt cu urmatoarea problema .porneste cam 20 secunde dupa care se opreste.Daca repornesc aparatul din nou, se opreste la fel.Am curatat filtrele ,senzorii,rotitele ,ca in manual dar degeaba.As dori un sfat. Multumesc

    Răspunde
    • Buna ziua,
      Alte posibile cauze ar putea fi:
      – Baterie insuficienta sau defecta;
      – Ati spus ca ati curatat filtrele ,senzorii,rotitele. Sper ca ati curatat si periile
      – Supraincalzire

      Daca problema persista dupa toate acestea e posibil sa aiba o defectiune la partile componente principale, motor etc…

      Multumesc!

      Răspunde
  18. Buna ziua, am un aspirator Eufy LR30 hybrid. Nu l-am folosit niciodată pentru ca îmi da error 20 . Asta ar indica senzor blocat! Dar nu ar avea cu ce! Ce as putea sa fac? L-am primt cadou și nu am factura, chitanța .

    Răspunde
  19. Buna ziua. Am un robot Rowenta Explorer 95 Animal Care care imi tot da eroarea nr.4 :perie blocata. Am scos peria, am schimbat-o, am curatat locul unde este montata.Mentionez ca dispozitivul este nou, fiind folosit doar de 3-4 ori. Multumesc!

    Răspunde
    • Buna ziua. Puteți încerca următorii pași:
      1. Verificați dacă există lumini intermitente sau sunete neobișnuite care indică o eroare.
      2. Îndepărtați peria laterală trăgând de ea.
      3. Curățați peria și pivotul periei laterale de orice resturi și materiale care ar putea bloca.
      4. Verificați dacă există obstrucții, cum ar fi părul sau ața, acolo unde se atașează peria.
      5. Dacă peria este extrem de murdară, clătiți-o cu apă caldă și lăsați-o să se usuce timp de 24 de ore.
      6. Reinstalați peria laterală prin fixarea acesteia la loc.

      Răspunde
  20. Bună ziua,am un robot Xiaomi wacum ,îl pornesc , curăță,splala,dar se oprește după un timp,mort ,nu mai are nici o funcție,și trebuie să-l duc eu la sursa,se încarcă după mai multe apăsări pe buton,pe telefon îmi arată că bateria are 60%,ce problema are? Mulțumesc.

    Răspunde
  21. Buna ziua,

    Am un Robot de aspirare Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner care pornește câteva secunde și apoi se inchide deși in aplicatie arata ca funcționează. La un moment dat, după un timp, in aplicatie mi-a indicat sa curat “obstacle sensor”. Am incercat sa șterg toți senzorii cu o cârpa și sa ii dau o resetare din fabrica și face la fel. Ce as putea sa ii mai fac?

    Mulțumesc

    Răspunde
  22. Buna ziua,

    Am Rowenta X-plorer serie 60 de câțiva ani. De ceva timp face un zgomot puternic când aspira și la modul eco.
    Ce ar putea fi? Mulțumesc.

    Răspunde
    • Dacă aspiratorul robot produce mai mult zgomot decât de obicei, este posibil ca problema să fie legată de periile aspiratorului. Instalarea incorectă sau uzura periilor robotului pot duce la un zgomot excesiv în timpul funcționării. Verificați și curățați regulat periile pentru a vă asigura că sunt aliniate corect și fără reziduuri, ceea ce poate contribui la reducerea nivelului de zgomot.

      Răspunde
  23. Buna ziua, am un aspirator robot rowenta 75s + .
    Problema e următoarea: la finalizarea programului se duce spre dock își face câteva măsurători se poziționează cu spatele apoi merge în fata pe urma în spate dar nu ajunge la dock . Pe urma se întoarce îl găsește și cace același procedura fără ca să între în doc tot asa pana rămâne fără baterie .

    Răspunde
    • Atunci când aspiratorul robot se chinuie să găsească docul de încărcare, problema poate fi cauzată de mai mulți factori, cum ar fi locația de pornire, obstacolele întâlnite sau repoziționarea manuală.

      Pentru a rezolva această problemă, luați în considerare repoziționarea dock-ului într-un loc care să asigure o mai bună accesibilitate pentru robot.

      În mod ideal, amplasați docul împotriva unui perete, asigurându-vă că există un spațiu liber de cel puțin 0,5 metri de fiecare parte și 1,5 metri în față.

      Este important să curățați atât zona de transmisie a semnalului dock-ului, cât și senzorul frontal al robotului. Aceste piese joacă un rol semnificativ în capacitatea robotului de a detecta și de a naviga înapoi la dock pentru încărcare.

      Răspunde

Lasă un comentariu